Warsztaty przygotowują do samodzielnej realizacji procesów obsługi klienta oraz procesów sprzedażowych w relacji z klientami indywidualnymi i biznesowymi, w tym planowania, przeprowadzania działań sprzedażowych oraz monitorowania wyników, stosując najlepsze praktyki i zasady w negocjacjach handlowych, wpływające na efekty oraz jakość codziennej pracy.

Szkolenie skierowane jest do osób, które w swojej codziennej pracy mają stały kontakt z klientem. Celem szkolenia jest poszerzenie świadomości, wiedzy i umiejętności uczestników o profesjonalne standardy w obsłudze klienta oraz nabycie umiejętności skutecznego reagowania w sytuacjach trudnych. Uczestnicy warsztatów rozwiną praktyczne umiejętności komunikacji z klientem dzięki aktywnemu słuchaniu, wypracowaniu umiejętności zadawania właściwych pytań, parafrazowaniu oraz stosowaniu odpowiednich komunikatów niewerbalnych. Ponadto poznają techniki radzenia sobie z obiekcjami, asertywne techniki stosowane w sytuacjach trudnych oraz skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem i emocjami w pracy. Dzięki temu będą potrafili budować wiarygodny i korzystny wizerunek, zarówno własny, jak i firmy, w której pracują.

Call Now

Skip to content